NEDEN KURUMSAL İNTERNET RADYOSU KULLANMALIYIZ?
Alışveriş ortamında yapılan müzik yayını satışları %30 arttırıyor.
Washington State University'nin yaptığı bir araştırmaya göre müşterilerin zevkine hitap eden ancak tanımadıkları bir müzik mağazada daha çok vakit geçirmelerine ve mağazayı tekrar ziyaret etmelerine neden oluyor. 16-24 yaş grubunun %50'sinden fazlası yeni bir müziği mağazada keşfettiklerini ve %20'sinden fazlası çalınan müziğin kime ait olduğunu öğrenip müzik alışverişlerini bu yönde yaptıklarını söylüyorlar. Aynı yaş grubu mağazada çalınan müzik ve yanının hedef kitleye uygun olması gerektiğini düşünüyor.
MAĞAZALARDA MÜŞTERİLERİNİZE HİTAP EDEN BİR YAYIN OLDUĞUNDA MÜŞTERİLERİN…
-
%35'i mağazada daha uzun vakit geçiriyor.
-
%31'i tekrar ziyaret ediyor.
-
%21'i tavsiye ediyor
-
%14'ü daha çok satın alıyor.